تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود Nitro Pro 14.18.1.41 Enterprise / Retail x86/x64 + Portable – نرم افزار ساخت و ویرایش PDF
  • بازدید : (586)

دانلود Nitro Pro Enterprise 10.5.5.29 x86/x64 - نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

 

 

دانلود Nitro Pro 

نرم افزار ساخت و ویرایش PDF

 

Nitro Pro Enterprise / Retail 14.18.1.41 x86/x64 + Portable غالبا فایل های متنی غیر پی دی اف در دستگاه های مختلف تغییرات قابل توجهی پیدا می کنند که در متن ها یا پروژه های مهم مشکل ساز هستند ! راه حل این مشکل پیچیده نیست ، چرا که به آسانی می توان با انواع نرم افزار تبدیل فایل متنی به PDF این مشکل را حل کنید ، اما برخی از این نرم افزار ها در تبدیل فایل متنی فارسی به خوبی عمل نمی کنند و باعث جابه جا شدن ترتیب متن می شوند . نرم افزار Nitro Pro یک ابزار مفید برای ساخت و ویرایش PDF و همچنین تبدیل فایلهای متنی به PDF برای کامپیوتر می باشد که قابلیت تبدیل صحیح فایل متنی فارسی را نیز دارد .

برنامه Nitro Pro Enterprise که محصولی از کمپانی مطرح ARTS-PDF می باشد ، قابلیت های مختلفی دارد که از جمله ی آن میتوان به تبدیل انواع فایل ها با فرمت های Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و با عمل Drap&Drop به اسناد PDF اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است .

نرم افزار برای کامپیوتر طراحی شده و به شما امکان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده را می دهد تا به این ترتیب بتوانید از فایل های محرمانه ی خود محافظت کنید . از قابلیت های دیگر نرم افزار Nitro Pdf می توان به Watermarking آن اشاره کرد که باعث حفظ حق کپی رایت در فایل های پی دی اف می شود . نرم افزار علاوه بر ویژگی های که به آن اشاره کردیم ، قابلیت های بیشمار دیگری نیز دارد که مارا بر آن داشته تا آن را به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد کنیم . می توانید نرم افزار Nitro PDF Professional برای ساخت و ویرایش PDF را از ادامه ی مطلب دریافت کنید و به سادگی فایل های خود را به اسناد PDF تبدیل کنید .

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 – تعمیر مشکلات هارد دیسک
  • بازدید : (853)

دانلود HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 - تعمیر مشکلات هارد دیسک

 

 

دانلود HDD Regenerator

| تعمیر مشکلات هارد دیسک |

 

HDD Regenerator 2024 v20.24.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تشخیص مشکلات سخت افزاری هارد دیسک در سیستم است. همانطور که می‌دانیم، هارد دیسک جزء جدایی‌ناپذیر هر کامپیوتر است. تمام اطلاعات شما را ذخیره می‌کند و کاربر دائما در حال خواندن و نوشتن اطلاعات روی آن است. یکی از شایع‌ترین عیوب هارد دیسک‌ها، بدسکتورهایی هستند که بر روی هارد دیسک رخ می‌دهد. بدسکتورها بخشی از دیسک سخت هستند که اطلاعات موجود بر روی آن غیرقابل دسترس می‌شوند. این در حالی است که اغلب، اطلاعات ضروری کاربر در این قسمت قرار داشته و عملا آن بخش از دیتا از دست می‌رود. در نتیجه بدسکتورها می‌توانند در هر زمان، خواندن یا نوشتن دیتا بر روی دیسک را با مشکل مواجه کنند؛ علاوه بر این، ممکن است باعث ناپایداری سیستم شده و جلوی بوت شدن ویندزو را بگیرند.

هنگامی که یک درایو با بد سکتور آسیب می‌بیند؛ دیسک تقریبا بلا استفاده می‌شود و خطر از دست رفتن اطلاعات را بالا می‌برد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت لایت دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار بسیار قوی و کاربردی برای تعمیر بد سکتور هارد دیسک بدون تاثیر بر روی دیتا است. با این نرم افزار، شما می‌تونید اطلاعات غیرقابل خواندن و یا غیرقابل دسترس را بازیابی کنید و مشکلات هارد دیسک سیستم را از بین ببرید. این نرم افزار، یک الگوریتم پیشرفته دارد که می‌تواند سطوح آسیب دیده در دیسک سخت را تعمیر کند. بنابراین با استفاده از این ابزار شما می‌توانید انتظار داشته باشید که بدون نیاز به دستکاری سخت افزاری، هارد درایو خود را به صورت نرم افزاری تعمیر کنید و اطلاعات خود را بازیابی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار HDD Regenerator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود ویندوز 10 Windows 10 Pro 3in1 OEM ESD v22H2 Build 19045.3086 June 2023 x86/x64
  • بازدید : (673)

دانلود ویندوز 10 Windows 10 Pro 3in1 OEM ESD v21H1 Build 19043.1415/v21H2 Build 19044.1415 December 2021 x86/x64

 

 

دانلود ویندوز 10 Windows 10

دانلود Windows 10 Professional نسخه نهایی

 

بروزرسانی در تاریخ 1402/02/04: نسخه جدید Windows 10 Pro 3in1 v22H2 Build 19045.3086 June 2023 x64 اضافه شد…

ویندوز 10 Windows 10 Pro 3in1 OEM ESD v22H2 Build 19045.3086 June 2023 x64 نام نسخه جدید و نهایی سیستم عامل ویندوز کمپانی موفق مایکروسافت متناسب با کامپیوترهای دسکتاپ و قابل حمل است. کمپانی مایکروسافت در سال های گذشته با عرضه سیستم عامل ویندوز 8 از لحاظ طراحی Flat و زیبایی محیط Metro بازخوردهای مثبت بسیاری را از سوی کاربران دریافت کرد ؛ اما حقیقتی ملموس که کاربران را آزار میداد حذف کامل منوی استارت از این سیستم عامل بود ؛ از این مایکروسافت با عرضه ویندوز 8.1 ، ضمن بازگردانی استارت منو البته به صورت محدود ، تا حدودی رضایت کاربران را جلب کرد. اکنون پس از مدت ها انتظار و عرضه نسخه های آزمایشی و پیش نمایش ، سرانجام نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز 10 نیز عرضه گردیده است. نسخه فاینال سیستم عامل ویندوز 10 با یک طراحی جدید ، استور جدید ، مرورگر Microsoft Edge ، منوی استارت جدید و تغییرات رابط کاربری ، تاکنون موفقیت و بازخوردهای بسیار امیدوار کننده ای را از سوی کاربران دریافت کرده است. منوی استارت در این نسخه از ویندوز به طور کامل بازگشته است و کاربران می توانند اپلیکیشن های مورد علاقه شان را نیز همانند گذشته Pin to Start کنند و آنان را در نمای کاشی های زنده و بسیار زیبایی در استارت منوی خود داشته باشند. بسیاری از کاربران با وجود عرضه نسخه های مختلف از ویندوز نظیر ویندوز های 8 و 8.1 ، همچنان امنیت و پایداری ویندوز 7 را ترجیح داده اند و از به روز رسانی به نسخه های جدیدتر خودداری کرده اند. اما یک حقیقت واضح و صریح که تاکنون با توجه به استقبال بی نظیر کاربران سراسر دنیا به دست آمده است این است که ویندوز 10 کامل ترین پلت فرم دنیاست !

اکنون دیگر نیازی نیست همانند ویندوز 8 ، جستجوهای خود را از بخش بالا و سمت راست نمایشگر دستگاه خود انجام دهید ، کادر جستجوی پیشرفته و حرفه ای موجود در نوار تسکبار ، حتی جستجو را از ویندوز 7 نیز ساده تر کرده است. کاربران می توانند به صورت مستقیم بدون نیاز به حتی 1 کلیک ، در نوار تسک بار خود عبارت مورد نظرشان را برای جستجو وارد کنند. این کادر جستجو ، با هارد دیسک و موتور جستجوی بینگ ادغام سازی شده است ؛ بدین معنا که اگر عبارت جستجو شده در هارد دیسک وجود نداشت ، نتایج مرتبط با آن در موتور جستجوی قدرتمند بینگ به شما نمایش داده خواهد شد. نسخه ای که هم اکنون در اختیار شما کاربران و بازدیدکنندگان محترم قرار گرفته ، نسخه Enterprise یا نسخه شرکتی سیستم عامل ویندوز 10 است ، این نسخه در مقایسه با سایر نگارش های ویندوز ، معمولاً از قیمتی بسیار بالاتر برخوردار است و دلیل این نوع قیمت گذاری استفاده تجاری از این نسخه و تفاوت های آن با نگارش های Home ، Starter و… است. هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که جدیدترین نسخه از نگارش های نهایی (Final) نسخه Professional از ویندوز 10 به همراه جدیدترین فعال ساز ها ، به صورت رایگان در خدمت شما کاربران عزیز قرار گرفته است. شما می توانید با دانلود این مجموعه کامل از ویندوز 10 اینترپرایز ، متناسب با نیازتان از نسخه های 32 و یا 64 بیتی استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی ویندوز 10 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود Rufus 3.20.1929 + Portable – نرم افزار نصب ویندوز از طریق فلش USB
  • بازدید : (775)

دانلود Rufus + Portable - نرم افزار نصب ویندوز از طریق فلش USB

دانلود Rufus

نرم افزار نصب ویندوز از طریق فلش USB

 

Rufus 3.20.1929 + Portable یک نرم افزار بسیار کاربردی است که برای ساخت درایو های Bootable استفاده می شود و با این نرم افزار میتوانید راحت از طیق حافظه های قبل حمل ویندوز را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.نرم افزار های ساخت درایوهای Bootable زیاد است ولی تفاوت این نرم افزار با نرم افزار های دیگر در سرعت خارق العاده این نرم افزار است که با سرعت بالا میتوانید سریع درایو خود را بسازید.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ساخت درایو های Bootable،امکان نصب تمامی ویندوز ها بر روی کامپیوتر، دارای محیطی ساده در عین حال پیشرفته، سرعت بسیار بالا در اجرای عملیات و… اشاره کرد که این ها فقط تعداد اندکی از قابلیت های این نرم افزار است و اگر میخواهید از قابلیت های دیگر این نرم افزار با خبر شوید حتما این نرم افزار را نصب کنید و مطمعن باشیش که شگفت زده خواهید شد. هم اکنون میتوانید نرم افزار Rufus را با لینک مستقیم از لایت دانلود دریافت نمایید.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود ویندوز 11 – Windows 11 Pro/Enterprise 22H2 Build 22621.525 x64 July 2022 (x64)
  • بازدید : (610)

دانلود ویندوز 11 - Windows 11

 

 

دانلود ویندوز 11

|نسخه نهایی ویندوز 11 |

| دارای نسخه های Windows 11 Enterprise / Education / Home / Pro |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/06/30: نسخه جدید Windows 11 22H2 Build 22621.525 Business Edition English Sep 2022 MSDN + Unlocked Preactivated جایگزین شد…

Windows 11 Pro/Enterprise 22H2 Build 22621.525 / v21H2 Build 22000.918 July 2022 (x64) ویندوز 11؛ در این مطلب از سایت لایت دانلود، تازه‌ترین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد. طی چند روز آینده قرار است که مایکروسافت از نسل جدید سیستم‌عامل خود با نام ویندوز 11 رونمایی کند. این عرضه جدید، با کد سان ولی (Sun Valley) نام‌گذاری شده است و تا به امروز، آن‌طور که در اخبار آمده این نسخه جدید تغییرات ظاهری مختلفی را در ویندوز 10 به همراه خواهد داشت. اما آن‌طور که اکنون در اخبارها آمده، دیگر قرار بر عرضه Windows 10X نیست و اکنون بر اساس آخرین گزارشات درز کرده، مایکروسافت به زودی از ویندوز 11 (Windows 11) ارجینال رونمایی خواهد کرد. امروز و تقریبا یک هفته پیش از رونمایی رسمی از ریلیز بزرگ ویندوز، نسخه تازه سیستم‌عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 11 در اینترنت منتشر شده است. این پروژه قرار است به طور رسمی در 24 ژوئن 2021 معرفی و رنمایی شود. 

در ابتدا تصور می‌شد که آپدیت سان ولی، امکانات را جهت تغییرات گسترده در ویندوز 10 به همره داشته باشید؛ اما با نسخه جدیدی که در سطح اینترنت انتشار یافت، اکنون می‌توان به طور قطع ریلیز بعدی مایکروسافت را با نام ویندوز 11 معرفی کرد. در واقع آن‌طور که مایکروسافت وعده داده بود، ویندوز 10 آخرین سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت نیست و گویی که برنامه‌ها تغییر کرده و این بار قرار است سیستم‌عامل جدیدی با نام ویندوز 11 عرضه شود. ویندوز 11، قرار است که مشهورترین محصول مایکروسافت را به سطحی کاملا جدید برساند. این ریلیز جدید که امروز نشر پیدا کرده، در واقع یکی از اولین نسخه‌های ویندوز 11 است که احتمالا به زودی شاهد انتشار رسمی آن خواهیم بود. ویندوز 11، یک طراحی کاملا جدید دارد. مایکروسافت احتمالا باید دلیل قانع‌کننده‌ای برای رد ادعاهای قدیمی خود داشته باشد. شاید که ویندوز 11 با تغییرات گسترده خود، بهترین دلیل ممکن برای این کار باشد. غول دنیای فناوری یعنی مایکروسافت، مدت‌ها زمان صرف طراحی و آماده‌سازی نسخه جدید ویندوز کرد. سیستم‌عاملی با نام سان ولی که اکنون اولین نگارش انتشار یافته آن، ویندوز 11 نام گرفته است. در ادامه، به معرفی تکمیلی ویندوز 11 و جزئیاتی که در اولین نگارش این سیستم‌عامل شاهد هستیم خواهیم پرداخت و از این روی پیشنهاد می‌کنیم ما را در ادامه همراهی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نهایی ویندوز 11 با بوت فلش را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد